Матеріали Центру

Питання до руху

Питання-уточнення

1.       Ви говорите: «…Бог створив світ Словом...», далі по тексту  «…Христос явив слово…». Виникає кілька питань:

a.       чи Христос є Словом (чи не зовсім)?

b.      чи Христос є Творцем всього (чи не всього, а лишетільки частини «створеного», наприклад, «неба і землі»)?

c.       чи Він є засобом Творіння?

d.      як розуміти фразу про «божественне походження» Христа?

                                                               i.      чи це означає, що в Нього був початок?

                                                             ii.      чи це означає, що Він «не зовсім» Бог?

 

2.       Ви надаєте особливу увагу тому, що Христа слід називати саме єврейською мовою Йєшуа, а не Ісус. Чому це важливо саме із біблійної (а не культурної або історичної) точки зору?

 

3.       Які біблійні аргументи (окрім логіки) ви наводите, на користь думки про те, що Мойсей не увійшов в «Обіцяну землю» саме через ім’я Навина?

 

4.       Нас (Святого Господа і людей) розділяє гріх. Припускаю, ви в це вірите, вірно?

a.       чи я тоді вірно зрозумів, що на вашу думку виконання Його закону призводить до спілкування з Ним?

b.      чи ви стверджуєте, що ми можемо виконати заповіді (Тору, напрямок), і цим досягти достатнього рівня святості, аби мати спілкування із Богом?

 

5.       Яку роль у спасінні грає «водне хрещення» і «слідування за Ним усі дні»? Ви говорите, що це відповідальність, яку приймає на себе віруюча людина в момент навернення. Я вірно розумію?

a.       що стається, якщо щось заважає людині прийняти хрещення (трагічна смерть, тощо)?

b.      що стається, якщо в один із днів нам не вдається йти за Ним?

 

6.      Які причини здійснення водного хрещення «серед своїх»? Наведіть біблійні аргументи, будь ласка.

 

7.       Яка роль Божого Закону (Тори) на даний час, час «благодаті»?

 

8.      Як ви розумієте «благодать»?

 

9.      Чому ми маємо довіряти культурному тлумаченню саме «Пристрасть до істини»?

a.       ви стверджуєте, що до цього церква в цілому знаходилась у відступництві?

b.      чи ви погоджуєтесь, що тлумачення і розуміння культурного фону може бути хибним, і групи «Пристрасть до істини» зокрема?

 

10.   Ви стверджуєте, що ми маємо жити так, як віруючі саме першого століття. Правильно? Павло явно не жив так, згідно традиційного розуміння біблійних текстів.

a.       чому саме першого століття?

b.      які саме віруючі мають бути прикладом? (церкви з колишніх язичників? Петро, якого докоряв Павло? Чи віруючі в Єрусалимі?) Чому?

 

 

11.    Ви говорите, що деякі моменти закону наразі виконати неможливо, втім ми маємо сумлінно докладати зусилля, аби це робити. Добре, я розумію цю точку зору. Який критерій, що я доклав «достатньо» зусиль? Хто (або що) визначає цю достатність?

 

12.    Що стається з людиною, яка не проявляє «живий доказ нашої любові»?

 

13.    Ви говорите, що «одного разу Христос прийде, аби викупити всіх Своїх». Як ви розумієте викуплення? Як ви відповідаєте на традиційне тлумачення, що Христос вже здійснив викуплення?

 

14.    Ви говорите, що «до цього моменту ми маємо залишатися вірними». Що є основою нашого спасіння? Мені ця фраза звучить, як пряме ствердження, що ми спасаємось (або залишаємось у спасінні) ділами, або власною вірністю Йому. Я вас вірно зрозумів?

 

15.    Ви говорите, що ми коримось Його заповідям «згідно того, як Дух навчає нас у нашій індивідуальній земній подорожі». Мені ця фраза звучить, як піднесення власного досвіду у розумінні Бога до рівня, який можна порівняти із Біблією. Я вас вірно зрозумів?

 

Важлива нотатка

Той факт, що на цьому сайті міститься інформація про ту чи іншу групи означає лише те, що ми маємо саме богословську незгоду. Цим ми не висловлюємо свою думку про шкідливість групи із соціологічної або психологічної точки зору, окрім тих випадків, коли про це зазначено прямо.